Selam kızlar biZ 30+4 olduk ama hamileliğin başından beridir aşırı sakin bi bebeğim var sanki hareketleri 19, 20. Haftalarda seyirir gibi hissedilir şekilde hareketleri bu şekilde sakin mi desem tembel mi desem bebişi olan var mı .? Bazen üzülüyorum neden böyle diye uyuyamadıgım zamanlar oluyor meraktan . Önceki kız gebeliğimde bildiğin halay çekerdi bebeğim . Sakin bi kişiliği var. Buna da sakin mi olacak acaba diyorum ama diğer kızım da sakin ama karnımdayken çok hareketliydi maşallah. Doktora sormadım bu sakinliğini ilk randevumuzda soracagım ama aynı durumda olan var mı acaba merak ettim..