Damlabekdemir 14 haftalık hamileyım saç boyamak istiyorum saçını boyayan varmı ? Varsa kaçıncı haftada boyadınız ? Doktorlar bitkisel boya diyo bitkisel boya benim saç tonumla aynı tutmaz normal eskı boyadığım boya bitkisel olmayanla boyasam ne olur ?
tazeanne123_ Damlabekdemir hamile olduğumu bilmeden boyamistim şimdilik bı sıkıntı yok ama doktorlar kimyasal bebeğe zarar verir diye tavsiye etmiyo
eveb19 Damlabekdemir 16.haftadan sonra boyayabilirsin dedi doktorum, baska bir doktorda bende gebeligimde boyadim birsey olmadi dedi. Bende boyuyorum amonyaksız boya ile ilk hamileligimdede boyamistim 16dan sonra
Damlabekdemir eveb19 banada doktor 16 da dedi ama dugun var bu hafta 14 olcam boyasam olmazmı acaba ilk hamılelegımse hıc boyamamıstım
eveb19 Damlabekdemir sprey kapaticilar varya onlarla gecistirmeye calis yinede 16 dolmadan boyama bence ama sen bilirsin tabiki
Damlabekdemir Rozii hayır platin saçlarım dipleri koyu kumral o yuzden dugun olmasa yıne yapmam ama kotu duruyo böylede
Mervikk59 Ben boyadım doktorum boya yaptığın alan güzelce havalandığı sürece sıkıntı olmaz dedi ama yarım saatten fazla tutmamaya çalış dedi gerçi ben sorduğumda 5 aylıktım
alparslangur Damlabekdemir Doktora sordum 13+5 haftalıktım o zaman boyayabilirsin artık dedi. Bitkisel falan da boya demedi 29+4üz şuan ve şimdiye kadar 2 kere boyattım bu hafta da tekrar boyamayı düşünüyorum çünkü hamilelik çekimine gidicem😊 Allah’a şükür bir sıkıntımız da yok şuanlık. Ama bir abla demişti boyayı saçında 15 dakikadan fazla bekletme diye. Öyle yapıcam bu sefer
Damlabekdemir Xxxmelodi666 çok teşekkür ederim bende zaten açık havada yapıcam ve beklicem çok sagolun
hsizyl Damlabekdemir ben 24 yaşındayım saçlarım malesef fazla beyaz boyamam gerekiyordu balkonda boyadım herhangi birşey olmadı ama açık havada boyayın diyolar
Damlabekdemir hsizyl bende beyaz yok 29 yasındayım platin oldugu ıcın dıpler koyu cıkınca kotu duruyo o yuzden boyatken acık hava alcam skntı olmaz ıns cok teşekkürler
Minikperi Damlabekdemir o açıcılar çok kötü bebeğe direk etki ediyormuş haberiniz olsun. Sadece boyamacaksınız bir de açacaksınız. Bu konuda yazılmış makaleler var bebeğe çok kötü zararlarının olduğuna dair ve kanıtlanmış. Bence daha fazla araştırın…