Melekcetinkaya Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim. Bebeğimin suyu fazla dendi şeker yüklemesi yaptırdım ama normal çıktı. Karnımın alt bölgesinde sertlik ağrı ve gerginleşme oluyor aynı durumu yaşayan var mı. Çok moralim bozuk erken doğum olabilirmiş
ikotrtn Melekcetinkaya benimde suyum fazla 35. Haftadayım şeker yüklemesi normal çıktığı için doktorum problem olmadığını söyledi
Busraakay_26 Melekcetinkaya benim de suyum fazlaydı bende şeker çıkmıştı ama 39 da doğum yaptım hoş suyum fazla olduğu için çocuk başını bir türlü doğum kanalına sokmadı sonunda seseryan olmak zorunda kaldım
Mine9166 Melekcetinkaya korkmayın benimde suyum fazlaydı 39 olduk ne gelen var ne giden. Tek yaşadığım sıkıntı su fazlaligindan dolayı sürekli dönüyor bir hafta baş asagiysa bir hafta makat gelişi:( yediklerime dikkat ettiğimde düzeleceğini söylemişti doktorum ben dikkat edemedim siz dikkat ederseniz kısa sürede düzelir.
Selnay Melekcetinkaya benimde vardı . Şekerli gıdalardan uzak dur derdi doktorum . O dönem çok dikkat ediyordum. Ama yinede bi normale dönüyor bir fazla çıkıyordu. Bebeğin gelişimi nasıl haftasıyla ?
Esmagrr Melekcetinkaya su fazlalığından kaynaklanıyormuş maalesef bebekte yalancı sancılar yapmaya neden oluyormuş
Mine9166 Melekcetinkaya benimde şekerim normaldi ama ağrım olmadı bir tek 32. Haftada sancim çıkmıştı onun için ilaç kullandım geçti. Ağrılar için ne dedi doktorunuz.
Melekcetinkaya Haftasıyla uyumlu bebekte bir sıkıntı yok 26 haftalık 874 gram. Sıkıntı bende sertleşmeler gerilmeler basınç yapıyor alta gibi aşiri derece de sert karnımın alt bölgesi
Kubrabaytekin Melekcetinkaya bende ilk gebeligimde 26.haftada hastaneye yatmiştim suyum fazlaydı ve kasılmalarım oluyordu arada. 5cm açılmam olmuş hiç fark etmemiştim 1 ay hastanede yattım 30 haftalık doğdu oğlum. Dikkat etmenizi öneririm herkeste bir olmuyor ama erken doğum bi anne için çok çok zor. Doğum yapıyorsun bebeğini alamadan hastaneden çıkıp gitmek eve gelmesini beklemek çok zor. Rabbim kimseye yaşatmasın karninizdayken dikkat edin sağlıkla zamanında alın kucağınıza inşallah
Melekcetinkaya Benim de ilk oğlum erken doğdu ve küvezde kaldı sizi çok iyi anliyorum. İnşallah bir daha böyle bir şey yaşamam Allah kimseye de yaşatmasın gerçekten çok çok zor.
iremcannn1907 Melekcetinkaya bana da öyle dediler benim suyum sınır üstünüydü 41. Haftada doğurdum ☺️ iri bebek oluyor 4 buçuk kilo doğdu. Şekerim de yoktu
zumrasmom1 Melekcetinkaya suyum fazla 27. Haftada nst de ağrılarım çıktı serum taktılar. Ama benim gebeliğim riskli canım plesentada kistler var mol gebelikten supheleniyorlar kordondan kan alip Ankara’ya yolladılar sonuç bekliyoruz. İnşallah sağ salim alırsın kucağına
Melekcetinkaya zumrasmom1 inşallah hayırlı haberler alırsınız. Sağ Salim kucağınıza alırsınız sağlıklı bir şekilde
iremcannn1907 Melekcetinkaya olmaz mı hemde nasıl. Hareketlerine dikkat et yalnızca. Ani eğilip kalkma, zıplama vs. Yani suyunu patlatabilecek hareketlerden uzak dur
Melekcetinkaya iremcannn1907 Allah korusun ya dikkat ediyorum etmez miyim zaten kasılmalar hareket etmeme izin vermiyor ☺️