Saat 12 itibari ile 40+2 olacağım ama hala gelmiyor bu bebişler neden bu kadar nazlı bu sene 😄 2 cm açıklık ile geziyorum öyle nişanımda geldi dün,yapmadığım kalmadı sizler neler yapıyorsunuz doğum için? 😄 nişan gelesiye kadar sancım vardı hep hep nişan geldi sancılarım bitti 🤷🏻♀️ doğurmak istiyorum artık 😮💨😮💨