Tubiku sanki biraz çok olmuş ben 16dayım yarım kg aldım henüz tabi ki herkesin bünyesi farklıdır çok kıyaslanmaz ama asıl son zamanlarda kilolar alınıyomuş ve kilonun fazlası anneye de bebeğe de zarar. Şeker kolesterol çıkma ihtimali daha yüksek oluyo diyo doktorlar. Hamur işi ekmek tarzı şeyleri biraz kısıtlandırabilirsin bence