normal istediğim için doktorumla da hep bu konuda ilerledik sezaryen için gün almadım. 38. haftamda çatı muayenesi yapıldı normal doğuma uygun olduğunu söyledi doktorum. şimdi bebeğin gelmesini bekliyoruz. tabi ekstra bi problem yaşanırsa doğum esnasında yine sezaryene alınma ihtimali var