Srecls1 Dünden beri karnım ağrıyor bebek toplanıyor karnım sertleşiyor suan regl ağrısı gibi ağrı var duşa girince de geçmiyor hani leke felan da gelmedi 10 dakika önce sadece vajinam ıslanıyor ama az az yani anlamıyorum ki 😭
Ilba_34 Srecls1 eğer dinlendiğiniz de geçmiyorsa ve sık sıksa acile gidin biran önce bana ebem öyle demişti
Busraakay_26 Srecls1 az az ıslanıyorsa bu suyun geliyor demektir dayanılacak gibiyse sancını evde Çek ama en geç 12 saat içinde hastanede olman lazım suyun gelmiş çünkü ☺️
Yozgee Eğer dayanılmayacak gibiyse bence bi acile gidin .. En azından doktor bakması içinizi rahatlatır , bursa cevaplar klasik
Ilba_34 Srecls1 yalancı sancılar dinlenince veya duşa girince geçen sancılar sizde geçmemiş o yüzden önemli olabilir o yüzden biran önce acile gidin dedim ☺️
nursenakaynak01 Srecls1 bu haftalarda normal oluyor ama çok duramayacak gibi olursanız bı gidin hastaneye
Yozgee Srecls1 Hastane uzak dediniz ama keşke vakitlice bi acile ulaşmaya çalışsanız.. En net bilgi orada aslında
Busraakay_26 Srecls1 benim de öyle olmuştu 1 saat içinde 3 defa iç çamaşırı değiştirdim acile gittiğimde suyun gelmiş dediler 37 hafta zaten normal doğum haftası kabul ediliyor endişe etme yani erken geliyor diye sancılarını takip et not et sıklığını