İyi geceler kızlar. Bugün akşam üstünden beri karnım çok gergin. Sanki biri aşağıdan biri yukarıdan çekiyor gibi. Ve üst bölge de kaburgama baskı yapıyor. Elimizde göğüs ortamıza baskı yaparız ya, aynı öyle biri bastırıyor gibi. Bu normal mi? Bebek büyüdüğü için mi oluyor. Bugüne kadar yoktu akşam üstü birden olunca endişelendim. 24+3′teyiz bu arada.