Smyynur Geçenlerde burada böyle bir post açılmıştı ve linçlemeye yer arayan bir sürü insan vardı ..
Herkes kendisinden sorumludur , kimse doktor değil burda karşı gelen de olacak sırtını sıvazlayan da ..
Ağzından emzik gibi sigara düşürmeyip doğum yapıp sapasağlam kilolu çocuk doğuranda gördüm , sigara kokusuna tahammül edemeyip doğuştan astım hastası çocuk doğuranda ..
Benim tavsiyem aklına getirmemeye çalış azalt , kahvaltı yapmadan , içme ..
Gerisi hep boş laf