Delidolu KizLar karnım Hep Sertlesiyor kasıklarım Çok agRiyor ilk HamileliGim Çok Güzel Geçmişti Bu Çok Zor Geciyo Kimlerin Böyle 😏
Premsesko Delidolu merhaba bende 15. Haftadayım daha doğrusu 15+2 bende de kasık ağrısı çok oluyor doktor normal dedi rahim büyüyormuş. Sertleşmeden kastınız ne acaba bazen gaz sancım olduğu için karnımı kıpratamıyorım o şekilde mi
Balbebikim Delidolu aynen benimde öyle gazın vardır bence ondan sertleşiyordur yada magnezyum eksikliğide olabilir. Benim doktorum öyle dedi magnezyum ilacı kullanıyorum şimdi. Ama genel olarak ilk gebeliğime göre bu ikinci çok fena çok zorlanıyorum.
Delidolu Premsesko Bende 15+2 yım Gaz Değil Sanki Bebek Toplaniyo Gibi Sert Oluyor sonra Düzeliyor daha Doktora Gitmedim Bende Gittigimde soracam
Premsesko Delidolu evet muhakkak sorun bana da haber verin. Benim ilk gebeliğim olduğu için ne olsa korkuyorum birde kanamalı geçiyor maalesef 😞
MerveUmutAsel Delidolu benimde o haftalarda başlamıştı sertleşmem bebek toplanıyordu suan 26 haftalık olduk gala devam ediyor doktor bi sebeb söylemedi magnezyum desteği verdi sertleşmeleri çok yakıyor 2.gebeligim ilke göre aşırı zor geçiyor
Delidolu Premsesko RabbiM Şifa Versin Benim İkinCi Gebeliğim Bendede Kanama Alanı Oluşmuştu Doktr Progestan verdi Çok Şükür Şuan Yok Bana Bol su iç Dedi
Premsesko Delidolu bende kullanıyorum Progestan hatta 7. Hafta da bir kanamam oldu o geçti 14. Haftada tekrar yaşadım şükür oda bitti. Her ay muhakkak bir korku yaşıyorum. Önemli değil sağlıkla kucağıma alsaydım herşey unutulur inşallah ❤️
Delidolu Premsesko aynen İnsan çok Pimpirikli Oluyor Her an Bı Korku bı Endişe içinde Oluyor Aslinda Fazla Kafaya takMasa herşey İyi Olacak ama İşte insanın Elinde Değil olur olmaz Endişe ediyor
Premsesko Delidolu Tekrar merhaba bugün vajinamda ve çevre kemiklerde batma oluyor haftamız aynı diye sormak istedim sende de oldu mu ?