Mihrimavi ben 2. Doğumumu Aytekin hanim da yaptım ve çook memnun kaldım. İstediğim bir şekilde oldu kesi atmadı, kordonu geç klempledi, ten tene temas oldu bebek çıktıktan sonra. eşim yanlmdaydı ıkınma anında onun yanımda olması bana güç verdi. o mutlu an anlatılmaz yaşanır. Kendisine defalarca teşekkür etsem azdır. Çok güzel motive etti ben ağrıdan dayanamadığım durumlarda destek oldu. O enerjisi, motiveedici konuşması, samimiyeti ile çok güzel doğum yapmamı sağladı ve güzel anıları yaşamama vesile oldu