Beren02 şöyle söyleyeyim canım hafif bi lekelenmem oldu doktor progestan yazdı 4 gün bi şey gelmedi 5. Gün yine lekelenme oldu ertesi gün birden kanama oldu acil doktora gittim kanama başladı ama aşırı az az doktor de bi pedi dolduramadığı sürece bi şey yapamayız bekleyeceğiz bol bol yatacaksın dedi zaten 2 gün sonrasında regli ağrısı gibi ağrı vurdu sonra afedersiniz wc hissettim gibi birden yoğun bi pıhtı düştüğünü doktora gittiğimde kese bozulmuş dedi