Gulmasal Hiç belirti yaşamayıp bebeği sağlıklı olan varmı benim koku hasasiyeti var bazı şeylere bel ağrısı ve kasık ağrısı var ama kusma olmadi hic belirti yasamayan varmi🥲
Sedefkitir Gulmasal ilk gebeliğimde belirtim vardı suan 2.ye hamileyim hiç belirtim yok adetim geçmişti öyle anlamıştım hamile olduğumu 😅😅
Zeynooooooo Gulmasal hic biwey yok canim bende 3cuye ahmielyim ne bualnti ne kusma ne koku hassasiyeti yani bildiyin sanki hic hamile.deyilim bu arada 6 haftalik hamileyim
Kadriye726 Bende hiç kusmadım canım şimdilik şükür. İnşallah böyle de devam eder. Sağlıkla gelsinler de. 👼🙏
Zeynooooooo Gulmasal hepsindi böyleydi sadece 6 ya 7 haftalıkdan sonra başım biraz çok arıyo sebebde tansiyonumun cok aşağı olması başka bişey yok
Gulmasal Gizemd-01 ahaha o bende o kadar cok olduki hamile oldumu bilmiyodum agliyodum artik agridan yaniyordu sanki acillik oldum😂
yslnrsh Gulmasal 38 haftalık hamileyim bir kez bile kusmadım hiç de sağlıklı olmasına ya da olmamasına yormadım
Gulmasal Kadriye726 bende 6+5 oldum 1 hafta öndesin gerci vajinal ultrason la bakmisti doktor 4 gun onde dedi 7+3 mu oluyor anlamadim😂
Minikruyam Gulmasal bende küsme yok bulantı bel ağrısı kasık ağrısı var 8 haftalık elhamdülillah ama bu zamana kadar yaşadığım herşey adet öncesi olan şeylerdi benim adet onceside midem bulandı:)