Arkadaşlar merhaba,
34 haftalik gebeyim ancak bebegin gelişimi bir hafta geriden gidiyor. Doktorum eger fark iki haftaya çıkarsa, çocuğu 36 ıncı haftada almamız gerekebilir dedi. Dopplerde bir sorun yok, kordon damarlari ve plasenta normal görünüyor. Aynı durumu yaşayan var mı?