

12 haftaligim kızlar haftaya tekrar kontrolüm var da küçük bı cinsiyet pastası kesmeyi planlıyoruz 2. Bebeğim cinsiyeti o kadar çok merak ediyorum kii 1 oğlum da var doktor henüz bı çıkıntı göremiyorum kız gibii ama dedi net birşey söylemek için çok erken dedi