Ben kansızlık yaşayan biriyim ilaçtan midem bulandığı için pek kan ilacı kullanamadım şehir dışına çıktım ilacımı evde unuttum üç haftadır kullanmıyorum ve 40 hafta oldum doğumda bir sorun olur mu çok kan kaybeder miyim bana veya bebeğe bir sıkıntı olur mu acaba