KuzeyinAnnesi10 Hiç ılac kullanmayan var mı acaba doğum yapan ilaçları içemiyorum kusuyorum içince 23 haftalık olduk decavit multivitamin içebiliyorum sadece
Seymoshh KuzeyinAnnesi10 aç karna olan varsa ki demir hapı genelde bulantı yapıyor yemekten 1 saat sonrada içebiliyorsun yinede bulantı oluyorsa dr una söyle muhakkak değiştirir ilacı ama varsa demir ilacını almaya gayret et doğum yaklaştıkça önemi artıyor
Rozii KuzeyinAnnesi10 bende Decavit kullanıyorum sadece doktorum başka vitamin vs vermedi canım demir ve kanı çok görüyorum soracağım belki onlar şart olabilir ama ilaç yanlısı değil doğal besinlerden alma taraftarı 29 haftadayım bende
KuzeyinAnnesi10 Eboz öyle yapıyorum yatağa yatıyorum lavaboya koşuyorum direk gayno sanol kullanıyordum
KuzeyinAnnesi10 Seymoshh her türlü denedim günde 2 taneydi içemedim 1e düşürdüm gece yatmadan içmeyi denedim yine olmadı ya 😢 midemde bakteri vardı eskiden o yüzden hasas bi midem var ilaçlar ağır geliyor galiba
KuzeyinAnnesi10 Rozii ınstagaram da bi kac fenomende gördüm folik asid bile kullanmamışlar aşı da yaptırmıyorlar aşı karşıtı değilim yaptırıyorum ama ilaçlar cidden çok etkiliyor