efsanee_ ben +24 kg oldum valla tut kendini diyorlar ama sanki elimde☹️ Bebek senin depolarından beslenir bi sıkıntı olmaz ama çok aç kalma süt yoğurt meyve bunlarla geçiştir meyveyi de çok yememeye çalış oda kilo yapıyor hersey kilo yapıyor ama napalım yaaa🤦🏻♀️🤦🏻♀️