Merhaba bugün 31+5 özel hastane doktor kontrolüme gittim. Daha önce 50 mg tokluk şekerine baktı bi tık yüksek çıkmıştı, sonra 100 lük yükleme yapalım demişti. Ama ben yaptırmadım istemiyorum diye. Bugün kontrolde yaptırmamışsın o zaman diyet yap dedi bide her 2 günde bir açlık ve tokluk bakalım dedi bana yolla dedi . Normal mi bu yoksa doktor bana uyuz olduğu için mi öyle dedi anlamadım?