Kızlar happy kidste cevap veren pek olmuyor o yüzden buraya yazmak istedim bebeğimle 10 günlük olduk. Çok sancısı oluyor susmuyor asla 1 saat dolmadan kalkıyor kıpkırmızı oluyor ağlayarak. Zinco damla aldık bugün gaz masajı yapıyoruz eşimle uyku vs kalmadı bizde saftim kaydı resmen. Başka ne yapabiliriz havlu koyduk ütüledik onun sıcağını alsın diye karın bölgesine elbisenin üstünden koyduk. Şaşırdım resmen o kadar agliuor ki dayanamayıp ben de onunla birlikte ağlıyorum eşim bana kızıyor senden geçiyor bu diye bende kronik kabızlık var ya bir türlü tedavi edilemiyor sürekli kayısı kefir vs idare ediyorum.