Kızlar 23 haftalik gebeyim kaşıntı ve vajina da kizariklik için gitmiştim hastaneye fitil ve krem verdi düzenli şekilde kullandım ama hala kaşıntı oluyor bide akıntım yuvarlak nokta nokta beyaz biseyler geliyor mantar herhalde neden hala geçmemiş olabilir lütfen bilgi verir misiniz 😞