Ressammom Kızlar 14+6 haftalık hamileyim kasıklarım ağrıyor ilk haftalarda ağrırdı geçmişti dünde hiç ağrı yoktu bugün kalktığımdan beri ağrıyor özelliklede ayağa kalktığımda yürüdüğümde oluyor sizce sebebi nedir korkmalımıyım
11-02- Ressammom o haftalarda normal diyorlar gebeliğin her haftasında oluyor kasık ağrısı rahim büyüdüğü için ama çok şiddetli ve kanama olursa doktorunuza gidin üşütmüş de olabilirsiniz bende iki gündür ağrıyordu ılık duş ve ılık içecekler iyi gelir
Ressammom 11-02- ayaklarıma ılık su torbası koydum ısınsın diye sanırım üşüdüm biraz ayaklarım buz gibi çünkü :( Eğer üşüdüysem bebeğe zarar verir mi bu durum
11-02- Ressammom yok bi sorun olmaz merak etme ışık duş al bol bol ılık içecekler iç süt vs … iki gün önce benimde kasıklarımda ağrı vardı üşüttüğümü fark ettim geçti şükür gebeliğin her haftasında normal kabul ediliyor kasık ağrıları