Bu üzülecek bir durum değil aksine mutlu olunacak bisey demekki doğumdan hemen sonra eski fiziginize hemen kavuşacaksınız,mesela benim hic iç karnım yok,oğlumda 14 kg aldım fakat 3 aylıkken gebe olduğum hemen anlaşılıyordu.simdi kg almamama rağmen 2 ayım bitmeden hamile kiyafetleri aldım çünkü eski pantolonların hic olmadı...şuan 15 haftalık gebeyim 6aylık gibi duruyorum😀😀tabi Allah sağlık versin herşey halledilir...