bdonmeez ben bu gün oldum çatı muayenesi 37. haftamdayım normalde iki parmak ile baktı sonra tekrardan bütün elini hissettim bence doktoruna göre değişiyor ilk bakıldığı için bu kadar sancın oldu dedi doktorum ama doğumum yaklaştı gibiyim