Krtcm Merhaba bir kursa başladım sabah 9-12.30 arası arada mola var ama ilk günden ayaklarım şişti tek başına ayaktaki ödemin bir zararı olur mu çok şişerde inmezse kursu bırakmayı düşünüyorum tavsiyeleriniz neler
balevlatlarim3535 Krtcm çok sabit oturduğunuz için oluyordur. Arada ayaklarınızı uzatarak oturun arada kendinize çekin arada kalkip turlayin daha az ödem olacaktır. Ben masa başı çalışıyorum 08:30-17:30 ama yarım saatte bir mutlaka ayağa kalkar odanın içinde de olsa bir tur atar otururum.