Öncelikle bütün anne ve anne olucak adaylara selamlar 🌸Hep doğum hikayeleri okur ve heyecanlanırdım. Kendim ne zaman yazacağım derdim. Sonunda ben de yazıyorum.☺️Uzun bir hikaye olucak şimdiden okuyanlara teşekkür ediyorum 🙏
9 Eylül Cumartesi günü randevumuz vardı önce nst girdim daha sonra doktorun yanına gittiğimizde sağ kasıgımda agrı oldu baya batar gibi ultrasonla daha bakmadan ağrım var dedim karnıma dokunda kasılman var sancın çıkmış nstde de şimdi alttan muayene edelim sonrasında lekelenmen olursa korkma dedi. Muayenede 1-2 cm açıklık çıktı,tabi ben heyecanlandım o gün doğum yapıcam sandım ağrılarım olunca. Hastaneden çıktık ara ara sancılarım başladı. Allahtan annem gelmişti içim rahattı.Eşim yemek yiyelim dedi sonrada sahilde yürüyüş yapalım iyi gelir sanada dedi. Ben korkuyorum kalabalıkta doğurursam diye gitmeyelim dedim sürekli ama nihayetinde gittik. 20 dk falan yürüdük sonra sancılarım arttı gibi hissettim eve geldik o gece hep ağrıdı dk tuttum ama hep aynı dklardı. Sonraki 2 gün ağrım kesildi annemde ayak ağrısı çekiyorsun kızım yalancı sancı bunlar gelirse duramazsın dedi. Bu arada da herkes arıyor hala doğurmadın mı falan filan diye ben streslendim doguramıycam suni sancı alıcam diye. 11 Eylülde bebek hareketlerini hissetmedim sanki endişelendim eşim işten gelince hemen hastaneye gittik nöbetçi doktora muayene olduk açıklık hala aynı. Bebeğin herşeyi iyi çıkınca rahatladım. Eve geldik tekrar alttan muayene olduğum için yine ara ara lekenmem oldu. Artık gelmeyecek 40 haftayı bulucaz diye düşünmeyi bırakmıştım. 13 Eylül akşamı sancılarım tekrar başladı dk tutmaya başladım yine ama aynı gibiydi 7 ile 10 dk arası değişiyordu. Yemek yedikten sonra Eşim “ben biraz yorgunum uyuyacağım birşey olursa haber verirsiniz “dedi. Annem de biz de yürüyüş yapalım iyi gelir kızım dedi yarım saat yürüyüş yaptık geldik. Annem çay demledi ben de o arada plates topunda hareketler yaptım.1 bardak çayın yarısını içtim. Sancılar sıklaşmaya başladı dedim bu gece gelicek hissediyorum. Ben bir duş alayım geçerse yalancıdır sizi umutlandırmayım dedim. Duş aldım sancı dksı değilde sancının şiddeti arttı dedim gidelim. Saat 12 ye geliyordu. Şansıma kendi doktorum nöbetçiymiş muayene etti açıklık aynı ama sancıların çok olduğu için yatış yapalım sabaha karşı doğum yaparsın evin yakın mı dedi ben de yakın dedim. Hemen yatışım yapıldı bu arada sancılarım acayip arttı duramıyordum. Odaya geçtiğimizde saat 1 di sancı odasında eşim ve annem bana destek oldu sürekli belime masaj yaptılar. Sancıların şiddetti arttıkça ben saçlarmı tutmuşum eşimi ısırmışım annemi sıktım falan derken saat 2 oldu bu arada da sürekli nst bağlanıyorum ebe geldi açılmama baktı 3,4 cm olmuş deyince sevindim sonra yarım saatte bir geldi 6 cm olmuş hızlı ilerliyorsun aferin dedi. Ama ben bu arada bağırıyorum gebelik eğitimindeki nefes çalışmaları unuttum hep gücüm kalmadığı için hep bağırdım. Ebe hanım bağırma nefes al ver ki bebek korkmasın sen de rahatlarsın yoksa bayılırsın dedi. Sonrasında saat 3 geçiyordu baktı ebe 8 cm olmuş bir bakalım suyun gelirse haber ver dedi. Eşim o ara duş aldırdı beni duşta kanamam oldu. Yatağa gelince ebe geldi bir daha bakalım dedi o sırası da suyum patladı lavman yaptılar 9 cm olmuş hazırlan ameliyathaneye gidiyoruz dedi. Ameliyat haneye gittik ebe hanım sürekli alttan muayene etti ıkınmayı güzel yaparsan hemen doğurursun hadi dedi ıkınmaya çalıştım ama bağırdığım için gücüm kalmamıştı. Doktorum muhabbet hanım geldi güzel kızım aferin sana kendi sancınla bu kadar ilerledin bak 3 kişi daha var hala bekliyorlar sen 3 saatte açılmayı ilerlettin dedi şimdide güzel ıkınma bekliyorum dedi bebeğin başına dokunuyorum bak hadi dedi 3 ıkınma yaptım karnıma bastırdılar ıkınmam güçlü olmadığı için kesi atıldı o sırada az hissettim gibi birden içim boşaldı gibi hissettim prensesim gelmişti ilk sesini duymadım hemen getiriyorum temizleyip korkma dedi hemşire bana şöyle gösterdi küçücüktü getirdiler göğsüme ben bir duygusallaştım kurban olurum dedim bak neler çektim dedim. Hemşire,doktora Çorumlu hastamız çok güzel şive yapıyor dedi😂 Onlar konuşuyor ama ben artık bitse de gitsek derdindeyim ben bir daha dogurmuycam ne zormuş doğum yapmak 2. İstersek evlatlık alacağım demişim herkes güldü 😂 3,4 yıl geçince bir daha istersin bak gör dediler. Prensesim 14 Eylül 4:14 de doğdu. Yarım saat dikiş, temizleme vs sonra odaya geçtik. Güzel kızımı görünce herşeyi unuttum.Oturamadığım sancılarım olduğu için kızımla pek ilgilenemiyorum ama bugün biraz daha iyiyim. 4 günlük olduk bile🥰🙈❤️🤲🧿🧿Merak edilen soruları vakit buldukça cevap vereceğim hayırlı akşamlar herkese 🫶🎈🌸💐 (Unuttuğum anlatmadığım şeyler olabilir olabildiğince hızlı yazdım yazım hataları olabilir kusura bakmayın )