Normal doğumda rahmin yeri değiştiği için kısa küçük bir operasyon olmuyormuş yani sezeryan olsan daha önce iki delikten girip kesiliyormuş ama normal doğum sonrası sezeryandan az daha ufak bi kesikler yapılıyormuş. Yani hem normal hem sezeryanla doğum yapmış gibi çok da basit değil maalesef