Seraappp yani dün bebeğim hareket etmıyor dıye gıttık. Zaten endıselıyım ,evhamlıyım. Nst cekıldı ılk 3 tekme hıssettıgımı soyledım, sonra serum verıldı tekrar nst cekıldı. Yanına gıttık aynen şu sekılde içeri girdik, Nst de nasıldı dedi yalan soylıcek halım yok 2 tekme hıssettım ddım sadece. Suratı birden düştü, eşim de vardı yanımda birden O zaman yapabılcgım bsıey yok Sezaryene alıyorum seni dedi şok oldum yani hani söyleyıs tarzını şuan burda tabi belirtemem de. Hem 36+4 deyım yani hem birden laps dıye senı alırım bende o zaman demesi bana çok saçma geldı yani. Beni rahatlatmak yerıne Bak canım Nstnen guzel cıkmış, ıgne verelım bir rhatla akşama tekrar bak sıkıntın olursa gel gibi güzel bir ıthamla karşılaşmadım. Benım doktorum zaten Burak hazıne, tatılde oldugu ıcın o bakıyomuş ona denk geldık. Haftaya Burak beye de soylıcem yani. Igne yapıldı mesela akşam eve geldım , hareket etti bebegım . Düşümsenıze boşu boşuna cocugum ualıcaktı. Ben bılıncsız bı anne olsaydım cocugum erken dogucaktı yani.