ZemineY ben çok normal istiyordum ve korkutmuyordu beni her şey sancı çekmek gerisi birşekilde gelir diye düşünüyordum, hastaneye gittiğimizde acil sezaryene alındım bebiş kakasını yapmıştı ve kaybedilecek vakit yoktu o an yaşadığım korku ve paniği anlatamam kendimi hiç sezaryene hazırlamamıştım, başından sonuna hep korkuyla geçti, epidural vuruldu ama hiç birşey hissetmicem diye düşünürken hissediyorsun garip bir his şeklinde ben bi ara yeter bırakın beni dediğimi hatırlıyorum ☺️ belki de ben kendimi çok korkutmuştum o yüzden hep bi tetik halindeydim sonrası ilk kalkışta benim için çok zor geçti çocuk gibi sinirlerim boşalmıştı ve ağlamıştım neyse demem o ki ne olursa olsun kendini korkutma bence kendine güven ve o anın tadını çıksrmaya bak benim gibi yapma. Bebişine kavuşuyorsun ya en güzeli o