Zehrabal1 Kızlar dependin bedeni iç çamaşır bedeni gibi mi . Mesela iç çamaşıri L giyiyorsam dependi de mi L almalıyım ?
babylook Zehrabal1 evet öyle yap canım kanaman falan çok olursa taşırma yapmasın tutsun bende bedenimi aldım🙂L aldım
Fey06 Ben bi beden büyük aldım sezaryen sonrası sıkar korkusuyla gayet rahat oldu ne büyük ne küçük 🤷🏼♀️