AygyulSina bende gittim fazla bişey konuşulmuyor zaten doğumu nasıl istediğinizi soruyor bende akışına bıraktım bebek normal gelirse normal dedim okey dedi ultraschall filan baktı kayıt yaptı bu kadar başka da bişey yapmıyorlar kafanıza takmayın bu kadar☺️