Rabiamasat Merhaba kızlar, Bu uygulama benim için güzel bir tecrübeydi, kafamdaki bütün sorular olsun herşey ama herşeyi burdaki annelere sorarak tecrübe sahibi oldum..☺️ Herkese çok teşekkür ederim 🙏🏽 Gelelim Kurufasülyenin faydalarına🤣 En başta bütün ne yaşarsanız yaşayın elinize verdikleri anda değer diyorsunuz artık o benim parçam benden önce o geliyor🙏🏽❤️ Benim Doğumun Yaklaştığını kahverengi leke gelmişti 1 hafta önceden daha sonra adet sancıları gibi sancılar geldi zannediyorm doğum sancıları bunlar 🤣🤣 Keşkeeeee.. Sonra bir sabah kalktım 5 dkda bir sancı giriyor dedim geliyor heralde 5 dakika ne demk doğumun başlangıcı sayılır. Ama 2 gün boyunca düzensiz sancılarım geldi bi 5 dk bi 15-20 dk arasında gitti geldi gittikçe ağırlaşıyor tabi.. Acile gittim sadece 1 cm açılmam vardı eve yolladılar ertesi gün oldu aynı sıcak duş yürüme ama tık yok açılmada boşu boşuna acı çekiyordum. Kızlar sizi korkutmak istmem ama herkesin doğumu farklıdır acıneşiği farklıdır muhakkak ben nefes alamaz oldum sancı geldiğinde bide üzerine suni sancı aldım açılma olsun diye korktuğumuz kadar kötü bişey değil sadece aşağıya vuruyor ağrı açılma yapıyor keşke o 3 gün içinde alsaydım dedim ve açılmam birden 2 saatte 5 cm oldu ve hemen epidural istedimmm ve ben resmen kuş gibi hafifledimm Allah bunu çıkarandan bin kere razı olsun başka bişeyde demiyorum sadece o adama dua ediyordum o anda😂 Sonra gelsin sancılar ağrılar ama hissetme 0 🙏🏽 2-3 saatte 10 cm açıldı suyum patldı sonra bir baskı hissettim ebemi çağırdım bu arada Almanyadayım size özel bir odada yalnızca bir ebeyle yada yardımcısıyla doğum yapıyorsnz o kadar rahat oluyor ki anlatamam . Bebeğin kafasının kanala girdiğini söyledi ıkınmam gerektiğini bu arada sancıları hafif hissediyorsnz bebk gelmesi için mecbur boş boş ıkınamazsnz boşa sarfedilen enerji Her seferde 3 defa ıkındım nefes alıp tutarak toplamda bi 7 tur yaptım en sonda artık son gücüme kadar bastırdım kafası geldi ve zaten gerisi kolayca geliyor içimden aktı gitii☺️ Benim minik Denizim geldi 💙 Kucak kucağa sarıldık üzerime koydukları anda sustu zaten birdaha da ağlamadı inanamıyorsnz bi donup kaldım bu benimmi diye☺️🤭 Dikişler hiç acımadı hissetmiyorsn çünkü pda’ nın etkisi geçince ağrıyor tabiki amaa öyle kötü değil daha 24 saat olmadı kalkıp bezini değiştirebiliyorm gazını çıkartabiliyorum normal doğumun en güzel yanı heralde 🙏🏽 Bütün Herkesin Allah yardımcısı olsun bir nefeste kurtarsın inşallah sizleri ve bebeğinizi 🙏🏽🖤 Merak ettikleriniz varsa sorabilirsniz🖖🏼🥀
AygyulSina Rabiamasat amin insallah. Hayirlisi uğurlu olsun insallah hayirli bir evlat olur. Allah anali babali buyutsun. Benim sorularim varrr. Almanyanin neresinde yasiyosun? Bende almanyadayim yakinsak eger belki hastaneni onerebilirsin??
Nurdann Rabiamasat maşaAllah Allah analı babalı büyütsün bende anlattığınız hikayenin neredeyse aynısı ile doğum yaptım sadece epidural olmadı suni sancı ile doğum yaptım. RABBİM herkese nasip etsin normal doğumu🤗💞
Bebegimibeklerken__ Rabiamasat şu an sancı çekiyorum benim de sancılarım başladı bu akşam yeterli görmeyip eve gönderdiler inşallah sabaha kucağımda olur yavrum ama canımdan can gidiyor resmen 😥
Eylulmeleginannesi Rabiamasat maşallah gözünüz aydın🙏🏻Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı başımıza 🙏🏻🤰🏼
Rabiamasat Bebegimibeklerken__ Tek tavsiyem suni sancı al çektiğin acıya değmez 1-2 saatte açılman olur hemencecik normal beklersen 2-3 gün benm gibi sürer kesin
AlyaDerin21 Bebegimibeklerken__ Rabbim sana yardım etsin inşallah, bir avazda kurtulursun inşallah, Doğum hikayeni de bekliyoruz 🤗
AygyulSina Rabiamasat hessendeyim ben Rüsselsheimda uzagiz biz malesef. Benimde az kaldi doguma dogru hastane bulma cabasindayim
Elcgulcan Rabiamasat gözünüz aydınn darısı bizlere inş epidural belden uyuşturma acı hissini 0 a indiriyo demi aclmayı falan etkılemıyo demi birde bana ebe önermedi acılmayı etkılıyo uyusturuyo bebeği vakumluyolar falan dedi 😏
Rabiamasat Elcgulcan Alakası yok hemen açılıverdi 2 saatte hiçbişey hissetmeden bebek kendi geliyor kasılmadan dolayı
Nisanurr Canım benim Allah analı babalı büyütsün gözün aydın Rabbim kokusunu eksik ettirmesin Deniz'inin 🙏🍁🌹
CansuOztomurcuk Rabiamasat Maşallah Allah analı babalı büyütsün. Gözünüz aydın. Oğlumla adaşmış Deniz bebek. Darısı başımıza, bende Deniz’ime kavuşurum inşallah yakında. 🤲🏼💙🧿
Mgsrcn Rabiamasat ayy masallah ne guzel anlatmissiniz Allah saglikla sizlerle birlikte büyütmeyi nasip etsin inşallah hayirli ömürlü olsun, darısı başımıza insallah 🙏🙏😍😍 kacinci haftada dogum yaptiniz acaba