Zeynepayse Merhaba arkadaşlar, 38+3 üm geçen haftaki kontrolde doğum kanalına girmişti bebek çok beklemez demişti doktorum. Sizin doğumun yaklaştığına dair belirtileriniz nelerdi? Bebeğiniz kanala girdikten ne kadar sonra doğdu?
ByzzS Zeynepayse başı 32 den beri aşağıda ama en son 38+1 de gittiğimde kanala girmemişti şimdi 38+5 haftalık perşembe gideceğim bakalım inşallah benim bebeğim de girmiştir
Bilge_11 37 de benimde kanaldaydi. Hatta öncesinde de baş aşağı pozisyonunu çok erken aldı ama hala doğum yapmadım. 39+6 🤷♀️
Zeynepayse Doğum yapan arkadaşlarda peki belirti olarak neler vardı yakın zamanda ? Bende ishal var galiba o belirtiymiş birde kasıklarıma kramp giriyor ara ara bunlar belirti mi? Sancı gibi karnımda hissetmedim ama çok kasılıyor bir aydır yalancı kasılmalarım vardı sıklaştı son zamanlar özellikle belimde ama sancı yok
ins-me2626 Zeynepayse Ben de aynı durumdayım 35.haftada, doğumdan önceki günler ve haftalar nasıl belirtiler yaşanıyor tecrübeli anneler bize anlatabilir mi
Ozge230806 Bende 35+2 yım 2 haftadır çok fazla sancılarım var belimde karnimda assagi tarafimda Lekelenmem var Ve bugün afedersiniz üzerine ishal eklendi Yarın kontrolüm var İshalde belirtimi oluyor bu arada bilmiyordum ben