Brn_cnn birhamilelikgunlugu benim de bir tek hamileliğimde yüksek çıkıyor değerlerim. İlaç kullanıyorum çok önemli siz de ilacınızı aksatmayin bebekte hiç bir sorun çıkmaz ilaç içtiğiniz sürece
umutunannesi2023 birhamilelikgunlugu cok normal uzulmeyin bende de oldu ilac kulalndm dustu sonra kestik ilaci arada saglik ocagna kan verdim kontrol ettirmek amaciyle yukselirse fark edeyim diye bidaha yukselmedi sukur
Yagmurun2 birhamilelikgunlugu kızma ama kullanmazsan daha çok üzülürsün çünkü gebelikte hormonlar yavaşlar normal düzeyde durması için kullanman gerek ben hamile kalmadan önceden de kullanıyodum hala kullanıyorum
Yagmurun2 birhamilelikgunlugu bazı kişiler alınganlık yapıp çıkışabiliyor bazen temkinli olmak istedim ☺️