Bsr1890 Bebeğim 10 günlük, bugün elinden kan aldılar sarılığına ve hormonlarına bakmak için. Tsh değeri 10 çıkmış, başına gelen var mı acaba sonradan düştü mü bi sıkıntı yarattı mı
Kubare134 Bsr1890 Bsr1890 bizde topuk kanını ikinci defa istediler 😓 bi sorun mu var diye içim içimi yiyor
Kubare134 Bsr1890 biz de sarılık yüzünden hastanede yattık 😓 çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah
DmlGnr Bsr1890 bizde de aynı proplem oldu sezeryanda kullanilan batikondan kaynakliymis seninde muhtemelen öyle olabilir yeniden pansuman vs yaptiysan
Glcn12 Kubare134 bizdede istemişlerdi ikinci de yüksek çıkınca Ankaradayım sevk edilmişti Allaha şükür oradaki sonuç temiz çıkmıştı yanılma payları yüksek oluyor ya
Papatya_kokuyo5 Kubare134 oğlumda da ikinci kez istediler tüp bozukmuş sonucu cıkmadıgı için tekrar vermiştk
DmlGnr Bsr1890 17 ydi sonra normale düştü tabi pansuman filan yaptırmadım bu arada batikon gerçekten etkiliyo
DmlGnr DmlGnr Ya yüksek olsa bile ilaçla tedavi ediliyor kuzum internete bakma ben bu konuda profa gittim öyle çok korkulacak bişey yok Allah başka dert vermesin dedi