Deletedmom_103 tgcsb bence gereksiz onun yerine evdeki yastıkları bacak arama sırtıma koyuyorum hemen hemen aynı işlevi görüyor
zynpksre tgcsb bacak arası yastığıyla 9ayı geçirdim yeterli oluyo evse herhangi rahat edeceğin boy bi yastık belirle
Marlockaybaby tgcsb kişiden kişiye değişebilir tabii ki ama şöyle diyebilirim eğer normalde de bir kolunuzu yastığın altından geçirip uyuyorsanız dünyanın en rahat şeyi iyi ki almışım uyku kalitem arttı doğumdan sonra bile kullanırım diyorum 😅
Cglgns1 Vazgeçilmezim. Onsuz uyuyamıyorum . Sırtımı karnımı aynı anda destekliyor kaymıyor düşmüyor . Bence çok kullanışlı . Doğurduktan sonra da kullanırım diye düşünüyorum
Dilekonurr tgcsb aldım çok kullanacağımı düşünerek ama aklınıza yastık bile gelmiyor normal yastık hemen kapıp bebişi emzirmeye başlıyorsunuz zaten ağlamaya başladı mı nasıl bir an önce memeyi veririm diye düşünüyorsunuz gereksiz yani
KuzeyinAnnesi10 tgcsb çok gereksiz emzirme yastığıyla yatıyorum daha rahat kışın da arkadaşım elyaf yorganı rulo yap öyle yat dedi 😂 😂 😂
Tayyibe42 tgcsb ben 30. Haftadan beri kullaniyorum geceleri uyuyamiyordum dedimki keske once alsaydim o kadar iyi
Azra41 tgcsb eşim almışti e bebekten iyi ki diyorum. Karnım kocamandı sağa sola asla yatamiyordum 🥹 karnımın altına koyup misler gibi uyuyordum valla 😄
turkuaz_ tgcsb valla canım ben gereksiz diye almadım ama son aydayım emin ol o kadar ihtiyac duydumki 1 ay kaldı diye almıyorum eğer erken dönemdeysen al ve rahat et kesinlikle net söylüyorum
__mom1 Eğer benim gibi bel ve bacak ağrısı çeken biriysen kesinlikle rahatlatıyor yatarken. Ben en büyük olanlardan aldım dikdörtgen şeklinde
daiyslove tgcsb son zamanlarda çok ihtiyacınız olur yani benim öyleydi ben yastıkla çok rahat uyuyodum 😴