gata kuzum valla ben 6 haftalık gittiğim de bebek bile görünmüyordu ama tabiki bu kişiden kişiye değişiyor bnde bebek görünmemişti hatta benim psikolojim bozulmak üzereydi boş gebelik mi acaba diye ben bebeği de kalp atışınıda 7. Hafta da gördüm istersen git bi baktır doktorun sana söyler zaten haftaya gel filan diye