Merhablar kızlar ben 2 yıldır gebe kalmıyorum
1 yıl i
Önce amlyat oldum sağ yumurtalim aldılar kış vardı diye 1 yıldır düzenli olara doctora gidiyorum hiç biseyin yok diyor ama gebe kalamiyorum 25 avustosda yiniden gitim ısrarla filim çekelim dedim sonra merak etme biseyin yok bebek olur ama biraz zaman lazım söyledi orda cikdim ultra sona geldim iynen yap söyledi çatlatma iynesi aldım 30 aqustosda yapdim 5 gün sonra yinide ultra sona gitim catlamismi diye doctor çatlamış söyledi 2 tane kist var ilaç yazdı ben başka bi doctora gitim filime bakdi ve açık amlyyat kecirdim için bir sorun yaratmış doctorun söyledi gebe kalma şansım yok normal şartlarda türk bebek önerdi 6gun sonra bulantı isdahsizizlik aşırma yorgunluk uyku haleri oldu BCG test yapdirdim 3 haftalık hamilesiniz soylendit 12.34 çıkmış ben inanamadım doctor gebelik şansın yok demişti 2 gün sonra yiniden yaptırdım 6.14 14 eylül adetim bekledim olmadı düşünüm gecan ay 17 oldum belki yine 17 si olcam olmadı bu gün çok az kanma oldu düzenli adet oldum için şaşırdım biraz kalbim hızlı hızlı çarpıyor halsizlik oluyor kanma yok da belki yarın olur diye düşünüyorum bilgisi olanar yazsın yada boyla bişey yaşayanlar Rabbim her kese hayırlı evlat nasib etsin inşallah 🤲