Yenibirannee Buseeghh 36+3 haftaligim hic kizariklik yasamadim. Kasindi da mi acaba kizardi? Yoksa durup dururken mi
Aegean İlk aylarda benim de olmuştu korkmuştum ama geçti hemen canım sebebini bilmiyorum ama geçti yani 🤷♀️