Merhaba güzel anneler 34. Haftada protein pozitif çıktı birde idrar yolu enfeksiyonu varmış bir hafta tansiyon takibi yapacağım. Bu zamana kadar tansiyon normaldi. Nette yazanlar baya korkuttu bu durumu yaşayanlar sıkıntısız atlatanlar yazar mısınızzzz