Kızlar bugün işte kafeteryada küçük sade poğaça yedim yedikten yarım saat kadar sonra kendimi çok kötü hiss etmeye başladım eve geldiğimdeyse kusmaya başladım ama öyle böyle değil. Benim tansiyonum çok düşük doktor asla aç kalma dediği için yedim yoksa ordaki yemekleri yemem bile. Kustuktan sonra kendimi iyi hiss etmedim hemen bişey atıştırıp uyudum kalktığımda halim dahada kötüye gitti yine kusmaya başladım . Ambulans çağırdıq mide bozuntusu dedi korkmayın ama hastaneye gide bilirsiniz isterseniz dedi ben mide yıkatmadan nefret ederim daha kötü olursam giderim dedim . Foktor zehirlenme yok dedi diye rahatım bebeğe bişey olmaz herhalde yoğurt yedim biraz önce onuda kustum. Bilemiyorum sizce ne yapmalıyım annemde soğuk aldı diyo