Arzummm_98k Normal doğumun rahatlığı derim , benim ikinciye gebeliğim suanda ilk normaldi Allah izin verirse buda normal inşallah sadece sancı kısmı zorluyor ikinmak en kolayi bana gore ilk doğumum 3 saat icinde kendi sancilarimla ikinci ikinmamda kucagima almıştım ve rahat rahat her isimi kendim yaptım , dikisler desen kendi kendine düşüyor rahim toparliyor tabi kişiden kisiye değişiyor ama normal doğum bir mucize 🌸