Kizlar 33+1 im agirlaştim artik ve zor haraket ediyorum yani zor derken özellikle altima bisey giyerken zorlaniyorum,yatakdan kalkerken zorlaniyorm çiti piti bisey degildim zaten öncedende bugun magzada pjama denerken bacagimla kasigimin alti birleştikleri yer agridi hatta agrisi ozel bölgeme vurdu.normalinden biraz da fazla ayakta kaldim bugun sizdede böyle oluyormu????çorabimi falan giyerken zorlaniyorum.aslinda asil sorum bebege zarar gelmesi yani bisey olurmu ne bilim sıkışmaa şıkışirsa biyerine bisey olurmu vs.diger kotu seyleri aklima getirmek istemiyorum:( bide bugun ilk defa karnım titredi onuda anlamadim eve geldim uzanirken bi kaç saniye sürdü.biseyler yazin lütfen:(