ikotrtn Egemendoruk ben 13. Haftada başladım 27. Haftada günde 2 ye çıkardım hiç bir şekilde kramp ve kas ağrısı yaşamadım
Egemendoruk ikotrtn ben 17 haftalik oldum bacak agrilarimdan öluyorum resmen. Rabbim hepimizi sag salim kurtarsin yavrularimizi kucaklarimiza sagliklq almak nasip etsin
ikotrtn Minimalite evet doktor önerisi ile başladım 13 haftalık iken günde 1 tane 27 haftalık itibariyle günde 2 tane içmeye başladımm
Minimalite Zlyh3057 o doğumda rahat tuvalete çıkmak için çok işe yarıyor ama bu form vitamin olarak işe yaramıyor. İşe yaraması için çok fazla doz almanız lazım bu da zararlı bu yüzden solgar ya da erbatab tavsiye ederim
bnyogz ilkmommylikheyecani bende onu kullanıyorum 10 gündür. Bel ağrım başlamıştı tam ağrı gibide değil batma gibi bi his ama çok rahatsız ediyordu. Şuan ilaçtanmıdır bilmiyorum ama tamamen kesildi ben ona yordum yani sevindim bu duruma
Beyzab95 Goksu1993 benim şimdi orası bitti kasıklarıma iğne batmaya başladı sanırsam bunlar normal ağrılar akışmaya çalışıcam bu duruma ilk gebeliğim tamamen acemilik ☹️
Ygunver Venatura magnezyum malat kullanan var mı aranızda ya da kullanır mı acaba evde o var önceden kullanıyordum
ilkmommylikheyecani bnyogz benim şiddetli bacak sğrım vardı acillik oluyordum artık bunu söyleyince yazdı doktorum ama daha kullandığım ilk gün ağrısında hafifleme oldu 1 hafta sonra tamamen geçti
Mucizem24 Egemendoruk magnezya kullanıyorum yeşil Bi hap. Memnun değilim 1 kutu bitti konuşucam doktoruma değiştirsin
Esoo06 Egemendoruk newday kullanıyorum hm fizik tedavi hem kadın doğum önerdi. İçeriği zengin. Devletin karşıladıklarını sadece bağırsak iyi geliyor vitamin olarak eksik.