Merhaba kızlar 37+5 bugun çatı muayenesi oldum. Burdaki yazılanlardan çok korktum acır diye stresliydim valla 😌 Ama hiç korkmanın anlamı yokmuş 2 saniyelik olay ve acıma falan olmadı hafif böyle cok az yanma oluyor asla korkulacak bişey değil merak etmeyin 🫶🫶