Bebeğim baş aşağı her şey normal doğum için uygun ama ne gelen var ne giden
Düzensiz sancılarım çok oluyor şimdi de yürüyemeyecek oturamayacak uzanamayacak kadar bel ağrısı çekiyorum
Yanılmıyorsak eğer iki hafta önce de mukus tıkacım geldi
Bu durumu yaşayan var mı kızlar 🥹