Kızlar birşey sorucam perşembe günü Serklaj oldum doktor kasılma olmasın diye Nidicart verdi ama ben fenalaştım kalp atıs hızım tavan yaptı nerdeyse hastaneye gittik hemen doktor nidicart yapmıştır kullanma dedi bıraktım ilacı alttan progestan fitil ve haftada 1 prulotun iğne vuruluyorum yeterli mi sizce 13. Haftamdaym