CemileAtaAktan [bilinmeyen] Benım agustosta dogucak esımle agustosta tanıstık agustosta evlendık . Ama eylul ayında sevgılı olmustuk . Eylul cok degerlı bızde 😍 bıde basına elıf yada zeynep eklemek ıstyrum 🤔🙄