Yeni doğum yaptım 8 gün oldu bebeğim yogınbakım da yattı solunum problemi vardı cumartesi günü aldım eve getirdim beslenme problemi var hep uyuyor hiç. Bir şekilde uyanmıyor ne yapsak kalkmıyor mama zorla yiyor meme emmek istemiyor sütü sağıp içirmeye çalışıyorum neler yaptıysak uyanmak istemiyor hastanede yatarken hemşireler uyandırıp şırınga ile bile olsa mamasını yediriyordu ben saatlerce uğraşıyorum zorla kaldırmaya çalışıyorum mamayı veriyorum 30 cc bile bitirmiyor çok küçük doğdu 2.255 kg doğdu 38 hafta da doğurdum Sezeryan oldum çocukta sanırım sarılıkta var orda ışık tedavisi verdiler ama yine hafif sararma var kafayı yemek üzereyim yemediği için kilo da doğru düzgün almıyor 60 gr almış çok az doktor diyor 30 cc geçmesi gerekiyor yediremştodıx ne yapabilirim hergün ağlıyorum tükendim gücüm kalmadı ameliyat olduğum gündem belli ataktayım hiç dinlenmedim sinir sistemlerim çok kötü böyle olam varsa ne yaptınız. Benimle paylaşın lütfen