TugbaL Hanımlar ben 36 haftayım bebegim dönmemiş o yüzden sezeryan dediler bir hafta sonra kontrolum var nts sancim cıkti ama cok olmadigindan gönderdiler sizce bebegim bir hafta sonra döner mi Doktor cok zor artık dönmesi dedi Sancın olmassa 39 başina kadar bekleriz dedi Normal dogum istiyordum ama tabı allah neyı nasip etti ise o Sizce döner mi
AyFa1608 TugbaL bu saatten sonra zor gibi yeri yok çünkü ama yine de belli olmaz tabi. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Mavisim3457 TugbaL Bende son ana kadar dönebildiğini okumuştum. Dediğin gibi Allahım neyi nasip görmüşse o olacak. Bende normal istiyorum lakin önemli olan doğum şekli değil sağlıklı anne sağlıklı bebek. Akışına bırakmak en iyisi. 🥰 🩷
glsmogrtmn Şu an ben de 33+4 günlüğüm. Bebeğim ters benim de döner mi dönmez mi bilmiyorum ama hangisi hayirliysa o olsun akışa biraktim
NidaEray glsmogrtmn benim 32 de başı yukarıdaydı, şimdi 34 oldum bugün kontrol vardı baktık dönmüş bas asagi, hiç belli olmuyor belki haftaya gidince yine ters döner
glsmogrtmn NidaEray haftaya gideceğiz ya normale kendimi çok hazirlamistim doktor böyle dedikten sonra uzaklaştım yine normal düşüncesinden tedirginim biraz :/
Ayselll5 Bizde 35 haftalık olduk bugün baş aşağı pozisyonda bebeğim.. Doktor sezeryan diyo ama ben normal istiyorum.. Pozisyon olarak uygun ama aşağı inmemiş dedi doktor pek bişey anlamadım açıkcası.. Kanala girmemiş mi oluyo daha vakti var anlamında mı bu?? Durum böyleyken normal doğum yapabilir miyim sizce??
Svdalsnn Ayselll5 canım bende senin gibiyim 37 hafta bitiyor bugun çatı muayeneyesi oldum doktor aşagı inmedi kanala yanı bol bol yurumen lazım sakın aksatma dedi. Cok yuruyıncede karnıma agrı giriyor sertleşiyor dedim öyle olması lazım zaten yürü dedi sanada tafsiyem canım bol bol yürü🫶
Sedack Ayselll5 39 haftalıgım kafası asagıda ama benimkide kanala girmemisti doktorum hic olumsuz konusmuyor . Normal dogum olscak inş
palperol Ayselll5 yukarda dıye demıştır benım 36da dustu gobegım duşedebılır dusmeyedebılır. Arkadaşımın 40da hala kanala gırmemıştı sezaryene aldı, 40a kadar beklemek ıstedıgınızı soylıyebılırsınız zaten genelde sonra sancı verıp alalım dıyen de cok
TugbaL Ayselll5 doktorların da cok saglıksız bilgi vermesi benı cidden çildirtiyor banada ters pozuyon ama altan muane ile bakalim demişti sonra haftaya bakarız dedi ne yapcagını oda. Cok bilmiyor
Zahide_29 36 da gittiğim de dönmemişti,38 de gittim hala ters mi ddm Doktor ters miydi iyi yırttın bebek dönmüş dedi, Tersken de doğuma kadar bklicez o zamana kadar da dönebilir demisti
Ayselll5 Svdalsnn hmm şu an 35 haftalığım ve serklajlıyım canım.. Yürümekten korkuyorum bol bol dinleniyorum.. Yani öyle olmak zorunda galiba.. Dikişleri aldıktan sonra iner belki aşağıya 🤷♀️
TugbaL Svdalsnn banada cok iş yapma su iç dedi yürü bile demedi bu doktorlarin hepsi aynı bilgi aliyordur umarım 🫣
Ayselll5 Sedack benimki de normal olur inşallah canım.. Daha hafta olarak küçüğüz kanala girmemiş olması normal galiba..
TugbaL Sedack ne kadar güzel böyle doktoların olmasi benım doktorum zor döner 38 sonu 39 başi sezeryan dedi herhalde haftaya gidincede gğn mü vercek napcak bilmiyorm ki
palperol TugbaL benım 34de terstı , bugun gıttık 36+2 dönmüş 😅 göbegımde düşmüş onu zten anladım da benımde hep sezaryen olur gıbı gelıyodu bakalım hayırlısı
TugbaL palperol sancılarim cıkıyor çati muanesi yapmak istedi sonra hafataya yapariz dedi cok emin degil doktorda